söndag 29 januari 2012

Osammanhängande helgstolpar

Konstaterar att helgen passerat rysligt fort. Kan också konstatera att Obs! dekoratörer har tagit nya, oväntade grepp när det gäller att sälja in duschkabiner. Är osäker på om partyhatten och serpentinerna de hängt över kanten verkligen bidrar till köpsug. Vidare drar jag slutsatsen att det är ansträngande att köpa bh, samt att man inte ska ta med sig en i taget in i provrummet. På Myrorna köpte jag en underlig skinnjacka. Det gjorde jag rätt i. Emma har turistmage samt snorklar som en tok i Thailand. Ida har mycket för sig. Hilmer är fet och behöver banta. Dessutom är han lekfull på nätterna till Håkans förtret. Jag vaknar bara när han piper och är hungrig eller vill ut. Håkan vaknar av att han och Sigrid busar. Själv är jag vissen och håller på att tappa rösten. I övrigt har jag insett att Main Coon är en vacker kattras och att jag lagar samma mat hela tiden, fast den är väldigt god. Ett nitbälte har vunnits på Tradera, med kedjor på. Man vill ju vara tuff.  Min helg i korthet. Nu börjar veckan i långhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar