onsdag 25 januari 2012

Ögonbryn



Nej, om man skulle ta och färga ögonbrynen. Blonda ögonbryn till svart hår ser hyggligt lattjo ut. När jag var i runda slängar fem år blev det tvärtom en gång. När kära mor var på jobbet och fadren hade noll koll experimenterade jag i nämnda moders badrumsskåp och lyckades trixa ihop hennes ögonbrynfärgningskomponenter till en fungerande smörja. Kletade ögonbryn samt intilliggande områden fulla. Dretsnygg vart jag. Min mor var av annan åsikt. Någon borde gett kvinnan en påse att andas i när hon fick syn på mig.



(Fast, om jag nu såg ut som på bilden borde hon eventuellt varit mer bekymrad över mina armar.)

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha!!! Jag förstår din mamma fullt å fast. Och jag är helt övertygad om att jag själv en av orsakerna till att min käre far fick genomgå en hjärttransplantation:o). Kram Annica

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Ja vad gör vi med deras hälsa egentligen?? :)

    SvaraRadera
  3. Sjukt bra tecknat. Som alltid. Förstår inte hur du får till det ;)

    SvaraRadera